Powered By Blogger

czwartek, 10 maja 2012

Zakupy cz.1


Dziś przedstawię Wam moje zakupy z ostatnich dwóch dni. Nie przedłużając zaczynamy ! 

W Naturze kupiłam dwa podkłady/korektory z Kobo IDEAL COVER MAKE UP. Jaśniejszy w kolorze 402 Nude Beige  kupiłam do zakrywania moich niedoskonałości. Ma dość gęstą i zbitą konsystencję, ale po rozgrzaniu w palcach jest już plastyczny i dobrze rozprowadza się na twarzy. Jest to moje drugie opakowania i myślę, że na razie nie zamienię go na nic innego.

Kolor ciemny 405 Suntanted nakładam jako bronzer. Używam to tego pędzla Hakuro nr H52, który swoją drogą jest świetny i na pewno należy do moich ulubieńców (jest brudny dlatego odsyłam do wujka Google (:). Kobo nakładam na podkład, a dopiero potem pudruję twarz, żeby produkt mocniej trzymał się twarzy, także aby kolor nie był taki intensywny i wyglądał naturalnie. 

Kolejnym produktem jest dobrze wszystkim znany Revlon Colorstay w kolorze 150 Buff. Jest to mój must have w kosmetyczce, bo jest mocno kryjący co wskazane jest przy mojej cerze. Dla mnie produkt idealny.


(na górze Revlon Colorstay na dole Revlon Custom Creations)
 
Ale w szale zakupowym kupiłam także Revlon Custom Creations w kolorze 010 fair/light. Nie wiem jak będzie się sprawował na mojej cerze, ale myślę, że jak go przetestuję to dam znać co i jak :). 
Podkłady Revlon zamówiłam ze strony www.kosmetykizameryki.pl
Kupiłam także 6 szminek, ale opiszę je w następnej notce. 

Serdecznie podrawiam A. :)

5 komentarzy:

  1. jestem bardzo ciekawa podkładów revlona już kilka razy miałam je kupić ale zawsze było jakieś 'ale'... hmm, czekam na opinię. btw, www.kosmetykizameryki.pl swietna strona. nawet nie wiedziałam,ze taka istnieje :o. BUZIAKI:**

    OdpowiedzUsuń
  2. Za kosmetykami kobo nie przepadam ale revlon czemu nie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. te cienie Kobo piekne - strasznie zaciekawily mnie Twoje szminki z revlonu - uwielbiam ich szmineczki :) pozdrawiam pa

    OdpowiedzUsuń
  4. hmm muszę sie przyjrzeć bliżej tym podkładom z Kobo :)

    OdpowiedzUsuń