Powered By Blogger

środa, 9 maja 2012

Joanna Srebry Pył

No więc tą farbą będę farbować 2 raz, wróciłam do niej dlatego, że czuję się przy niej "bezpiecznie", tzn że wiem że po spłukaniu nie zastanie mnie pomarańczowa lub żółta niespodzianka. Farba ładnie rozjaśnia odrosty w kolorze bardzo ciemnego blondu w odcieniu mysim, na ładny jasny blond. Nie na jakiś bardzo mocny jasny blond ale na ładny odcień chłodny. Kosztuje ok 6 zł i jest naprawdę lepsza od niejednej profesjonalnej droższej. Nie oszukujmy się nie uzyskamy takiego koloru jak na pudełku za pierwszym razem, ale każde kolejne farbowanie do tego zbliża i uważam, że już następnym razem będę mieć włosy w kolorze Srebrny Pył :)
Nie szczypie nie uczula nie żółci. Trochę niszczy włosy ale to jak każda farba.
Minusy
- brak jakiejkolwiek odżywki
- niszczy włosy w moim przypadku w stopniu średnim
Plusy
- ładny kolor
- CENA
- konsystencja oraz to, że nakładamy ją na mokre włosy, uwielbiam tak farbować
- łatwa dostępność

Poniżej relacja z farbowania :)






                   Przed farbowaniem



             Po farbowaniu

                                                                  


Buziaki ! ;***   N.
















1 komentarz:

  1. ja nigdy nie farbowałam włosów :P :)jeśli masz ochotę to zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń