Powered By Blogger

poniedziałek, 7 maja 2012

Startujemy ! A.


 Więc zaczynamy !
 Długo zastanawiałam się nad założeniem bloga, o jego tematyce, a w końcu czy prowadzić go samotnie czy w "teamie". Na szczęście jest ze mną osoba, z którą zawsze mogę porozmawiać na ciekawe, "babskie" tematy. Blog będzie typowym urodowo-modowym zakątkiem, gdzie będzie mogły (mogli) poczytać o kosmetykach, ubraniach i tym co tygryski kochają najbardziej :). 


Startuję z projektem denko, a biorą w nim udział : 

Lacoste Touch of pink  



Mgiełka do ciała Playboy Play it spicy 



 
Masełko do ciała Farmona Tutti Frutti 




 
Galanea Mus do ciała z azjatycką trawą cytrynową i śródziemnomorską lilią wodną (*.*)


 
Produkty dostałam/kupiłam dość dawno temu i nadszedł czas aby wykorzystać je do końca, a w ramach nagrody zakupić sobie coś innego.
Serdecznie pozdrawiam i zapraszam do komentowania :)A.



Edit:

Biorę udział w rozdaniu u  kosmetycznykoktajl.blogspot.co.uk :)



5 komentarzy:

  1. Tego lacosta uzywałam całe zeszłe lato i mam z nim bardzo miłe wspomnienia.Jako,ze jesteś początkującą blogerką (jak i my) życzymy wielu ciekawych notek i super kosmetyków! dziekujemy za zapisanie się do konkursu!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakie to miłe przeczytać pierwszy komentarz pod postem :). Ja także będę prowadzić bloga z koleżanką :). Dziękuję ;*

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Zapach jest orzeźwiający i lekki, idealny na lato. :)

      Usuń
  3. Lacoste tego właśnie zapachu pragnę od już chyba dwóch lat i kiedyś sobie z pewnością kupie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń